Намерете умни професионалисти
проект за организация и изпълнение на строителствотоИмате нужда от изпълнение на сервизен проект? Wilio ще ви помогне да намерите качествени експерти, които да изготвят придружаващия доклад, обобщения технически доклад и цялостната строителна ситуация. Цената на проектната документация за строителството обикновено зависи от обхвата на услугите. Вижте повече информация за услугите: статично изчисление, спецификация, чертежи, предоставени от един от нашите 21 859 специалисти в дадена категория
Проект за изпълнение на сградата У дома Управлението на проекта е основата, на която се основава всеки строителен проект. Мениджърът на строителния проект трябва да получи различни умения и компетенции, за да се движи в проекта и да създаде функционална връзка с много отбори. Строителните проекти непрекъснато изискват промени и в този смисъл управлението на проекта е ключът към стабилността на цялата процедура. В тази статия ще се опитаме да извършим основни понятия и принципи, свързани с управлението на строителите. Какво означава управлението на строителни проекти (CPM)? Управлението на строителния проект може да се определи като маршрутизиране, регулиране и надзор на проекта от своя произход до края. Крайната цел на управлението на строителни проекти е да отговарят на изискванията на клиента за жизнеспособен проект по отношение на функционалността и бюджета. Съществува широк спектър от видове строителни проекти като бизнес, жилищни, промишлени и тежки проекти. Ролята на строителния ръководител на проекта Управителят на строителния проект отговаря за планирането, координацията, бюджета и надзора на проекти от началото до края. Накратко, мениджърът на строителния проект трябва да се погрижи за: Изграждане на бюджет и оценка на разходите Подредете пътуващите Изберете най-ефективния метод и стратегия за строителство Останете в контакт с клиенти по поръчка или бюджетните въпроси Обсъждане на технически и договорни детайли с работници и други професионални партии Бъдете внимателни с персонала на мястото на строителни работи с експерти по строителство и строителство В някои случаи може да се случи, дори ако проектът все още е в процес на развитие. Изборът се основава на тръжния процес с различни доставчици. Има три преобладаващи метода, базирани на доставчика: избора на ниска доставка, избор на най-добра стойност и селекция, базирана на квалификация. Доставчиците трябва да могат да се справят с термините, бюджетните въпроси, обществената сигурност, вземането на решения, управлението на качеството, работните рисунки, човешките ресурси и математиката. Управление на строителни проекти: Основни характеристики Управлението на сградата обикновено се разширява до редица различни характеристики. Най-важните от тях могат да бъдат обобщени, както следва: 1. Спецификация на целите и плановете на проекта, включително предложението за обхвата, графика, бюджета, вземането на решения относно желаните резултати и подбор на участниците в проекта. 2. Повишаване на ефективността на ресурсите чрез получаване на работно и необходимо оборудване. 3. Изпълнение на много операции чрез легитимна координация и управление на сключването на договори, планиране, оценка, проектиране и изграждане по време на процедурата. 4. Ефективно развитие на надеждната комуникация между агентите за решаване на всички конфликти, които могат да възникнат. Основните принципи на управление на строителния проект не са тайни, че управлението на строителните проекти е доста сложна област. Въпреки това, има няколко основни принципа, които трябва да запазят всички, които просто влизат в терена. Всичко започва чрез адресиране на собственика на проекта до доставчиците, за да кандидатства за оферти. Строителни мениджъри, които се интересуват от изпълнението на проекта, след това предлагат офертата на собственика. Офертата ще съдържа подробности за сумата, която собственикът на проекта трябва да предложи да завърши проекта. Има два вида ценови оферти: 1. Отворено меню: Отворените оферти са неразривно свързани с публичните проекти. Това е търг, където всеки доставчик е добре дошъл да представи своята оферта. Отворената оферта обикновено е открито популяризирана. 2. Затворено меню: Частните проекти се основават на затворени оферти. Собственикът на проекта изпраща предизвикателство да представи предложението на определен брой доставчици. Управление на строителни проекти След получаване на всички оферти за конкретен проект, собственикът да избере доставчика е един от следните три начина: 1. Избор с ниска доставка: в този случай, това е основен обект на интерес. Фирмите за управление на сгради изпращат най-ниските оферти, които са отворени за попълване на проекта. Собственикът на проекта избира най-ниската оферта и продължете с нея. 2. Избор на най-добра стойност: Този процес поставя акцент върху квалификацията и цената. Собственикът избира най-атрактивната оферта по отношение на качество и пари. 3. Избор въз основа на квалификации: Този метод се приема, когато квалификацията се използва като един критерий за избор на управление на сградите. Квалификационното искане (RFQ) помага на собствениците да получат допълнителна информация относно опита и компетентността на доставчика в организацията на проекта. Видове договори Вид на договора също трябва да бъде договорен след процедурата за подбор. Като правило има четири вида договори: 1. еднократна сума: най-популярният вид съгласие. Собственикът и изпълнителят определят фиксирана цена за целия проект. Цената остава същата, дори ако общата цена на проекта е по-ниска от договорената сума. 2. единична цена: ако има обективни трудности при вземането на решение за крайната цена предварително, този метод е предпочитан. Собственикът на проекта предлага материали с конкретна единична цена, за да намали разходите. Управление на строителни проекти 3. Такса за увеличаване на разходите: Ценови договор плюс разходите са най-доброто договорно споразумение за доставчиците. В допълнение към общата цена на проекта и договорената такса за фиксирана доставчик, собственикът трябва да плати всички други непредсказуеми разходи след приключване. 4. Гарантирана максимална цена: последният вид договор не е много различен от предишния. Ключовата разлика е максималната цена, която не може да бъде надвишена в този случай. Процеси на управление на проекти Процесът на менюто е прекратен и сега е време за всички хора да ги включат в проекта. Като цяло всеки проект има стандартен жизнен цикъл, независимо от специалните си характеристики. Тази структура може да бъде очертана в четири основни етапа: 1. Започването на проекта по време на първата фаза се определя от целта и осъществимостта на проекта. Това е решаващ етап от целия процес, защото той може да посочи дали този проект е добра възможност или не. Ако е необходимо, ще се проведе проучване за осъществимост и препоръчителното решение / план ще бъде издадено въз основа на неговите резултати. След като се реши всичко, ще бъде създаден документ (PID). Стартирането на проекта предоставя основите на строителния план и е един от най-важните артефакти в управлението на проекти. Разгледайте по-малко борба днес! 2. Фазата на планиране в етапа на планиране на проекта ще определи цялата работа, която трябва да се извърши. Това е текуща дейност почти до края на проекта. Основният приоритет по време на етапа на планиране е времето, разходите и ресурсите за проекта. Въз основа на тези изисквания стратегията, която трябва да се следва. Това също се нарича управление на обхвата. Друг важен документ, който трябва да бъде подготвен, е структурата на разбивката на работата (WBS), контролен списък, който разделя цялата необходима работа за по-малка от функционираща категория (можете да го направите в нашия софтуер за строителство). Просто определен бюджет, график и работа, проектът е почти готов да започне. Следващата стъпка от този наистина важен процес е управлението на риска. В този момент тя трябва да проучи всички потенциални заплахи за проекта и да излезе с твърд разтвор. И накрая, комуникационният план също е от съществено значение, тъй като ще осигури ефективния поток от информация между страните по проекта. 3. Фазата на изпълнение в етапа на изпълнение се пуска в експлоатация на плана за управление на строителния проект. Тази фаза обикновено се разделя на два основни процеса: прилагане и наблюдение и контрол. Екипът на проекта осигурява изпълнението на необходимите задачи. В същото време се наблюдава напредък и се правят промени. Всъщност, мениджърът на проекта прекарва по-голямата част от мониторинга на времето и в зависимост от информацията, която получава, пренасочва задачите и поддържа контрол върху проекта. 4. Крайна фаза (срок) Последната фаза на проекта е неговото официално прекратяване. Ръководителят на проекта оценява това, което се е обърнало добре и се отнася до всички неуспехи. В крайна сметка има доклад за проекта, изчислява окончателния бюджет и ще предложи информация за всички задачи, които остават недовършени. Докладът на проекта в комбинация с анализ на възможните нарушения ще бъде ценна обратна връзка за бъдещи строителни проекти. Планиран проект Надеждното планиране може да изключи много рискове, които могат да възникнат по време на строителния проект. Основната цел на планирането е да се подобри разпределението на материалите и ресурсите в рамките на проекта. Това може да се избегне с възможни закъснения и по-добра комуникация между различните страни. Съществуват редица различни техники за планиране, които могат да изберат ръководителя на проекта: 1. Галтов диаграма: несъмнено е една от най-практическите системи, които могат да разполагат с екип по проекта. Диаграмата на Гант може да ви предостави преглед на проекта за строителство и да ви информира за задачите, които са останали или завършили във времето. 2. Равновесие за равновесие: равновесната технология е изключително полезен метод за повтарящи се задачи. Тя може да осигури забележителна помощ при запълването на крайните срокове и ефективното разпределение на ресурсите. 3. Метод на критичния път: той е един от най-популярните инструменти за планиране и е много спомага за систематично разпространяване на ресурси и точното изчисляване на графиците. Накратко, методът на критичния път може да допринесе за по-рано или най-малко навременното завършване на строителния проект. 4. Q-график: Този метод за планиране на сградата наскоро все по-известен е все по-известен, защото позволява на мениджърите на проекти да компилират многобройни и понякога противоречиви задачи в правилния ред. Бюджет за управление на проекта Дефинирането на бюджета е далеч от един от най-основните параметри, които трябва да бъдат взети под внимание при изготвянето на строителен проект. Оценката на разходите може да бъде много предизвикателна задача, но ако се направи правилно, тя може да бъде един от ключовете към успеха. Като правило има четири основни параметъра, които ръководител на проекта трябва да има предвид: 1. Анализ на проекта: Първата мярка, която трябва да бъде приета, е да се изяснят различните цели и ограничения по проекта. Когато го направите, можете да имате по-добра представа за това, което искате да постигнете и на когото се нуждаете точно, за да го постигнете. 2. Оценка на бюджета: след подреждането на всички приоритети на вашия проект, времето е да се организира бюджет в съответствие с фиксиран срок. Сега е подходящо време да кандидатствате за оферти от договорни доставчици, които се интересуват. Бюджетно строителство 3. Мониторинг на разходите: веднага след стартирането на строителния проект е необходимо да започне да се контролира цената на проекта. Колкото по-скоро започнете да правите това, защото това ще ви позволи да разберете каквато и да е злоупотреба с ресурси, преди да е станало твърде късно. 4. Счетоводство: силно компетентен отчетен отдел е от съществено значение. В сътрудничество с екипа на проекта те ще бъдат отговорни за поддържането на функционирането на всички финансови споразумения по план. Правен аспект на строителния проект Проектът строителство се състои от много различни детайли. Един от най-важните, които не трябва да се пренебрегва мениджърът на проекта, свързан с неговите правни параметри. Добре подготвеният мениджър строителен проект трябва винаги да може да предложи отговори на потенциални правни спорове или рискове, които могат да се появят. По този начин целият проект е сигурен и изграден върху солидни основи. Трябва да се вземат предвид пет основни области: 1. Страници: Тази категория се отнася до всеки, който участва в строителния проект (доставчици, консултанти, подизпълнители, купувачи и др.) 2. Договори: Въпреки че има някои фиксирани форми на договори за строителни проекти, много пъти трябва да се направят необходимите промени в споразуменията, така че правните консултации са повече от съществени. 3. Законодателство и регулиране: Качественият правен екип може да гарантира, че всички различни законодателни актове и регламенти са правилно спазени. 4. Обществени поръчки: процесът на възлагане на обществени поръчки се отнася до закупуването на всички различни материали и услуги, необходими за строителния проект. Ето защо е от съществено значение целият проект да бъде регламентиран от правна гледна точка. 5. Застраховка: Няма тайна, че има много физически опасности на строителната площадка. Следователно ръководителят на проекта трябва да бъде информиран и да се погрижи за всички малки детайли относно застрахователните договори. Заключение Събрание за строителен проект е наистина предизвикателно усилие. Има неразделна част от параметрите и елементите, които трябва да бъдат изчерпани да анализират.