Доbrе дошли в Уилио!

Преглеждате Wilio като нерегистриран клиент

Превключете на професионалист
Навигация
Услуги
Ценова листа
За приложението
Изтеглете приложението
Как работи
Как можем да се подоbrим
Свържете се с нас
За Уилио
Впиши се
Доbrе дошли в Уилио!

Преглеждате Wilio като нерегистриран клиент

Превключете на професионалист
Навигация
Услуги
Ценова листа
За приложението
Изтеглете приложението
Как работи
Как можем да се подоbrим
Свържете се с нас
За Уилио
Впиши се

металообработка

Търсите ковач за производство на метал? Имаме 21 773 доставчици в тази категория. Изпратете запитване.

Първи стъпки

32 332 регистрирани професионалисти

85 345 решени проекти

4.8 от 5 средна оценка на нашите експерти

226 512 Приложения Инсталации

металообработка

Имате нужда от услуга в областта на металопроизводството? Wilio ще Ви помогне да намерите качествени експерти в производството на огради, порти, стълби, парапети и парапети. Цената на производството и монтажа на стоманени конструкции обикновено зависи от набора от услуги. Вижте повече информация за услугите: консултация, разходи за доставка, следгаранционно обслужване, предоставено от един от нашите 21 773 експерти в категорията.

Вижте също:Цени

32 332 регистрирани професионалисти

85 345 решени проекти

4.8 от 5 средна оценка на нашите експерти

226 512 Приложения Инсталации

Полезна информация

Какво трябва да знаете

Металообработване - Изкуство на металообработване Производството на метал е процес на производство на декоративни или комунални елементи от метал. Резултатът може да бъде различни предмети, от бижута и сребърни събития до голяма степен като кораби, мостове и петролна рафинерия. Ето защо, има широк спектър от умения, процеси и инструменти в металообработването. Историята на металообработването е започнала няколко хилядолетия. Хората откриха особености на определени руди. Те открили, че могат да произведат метал чрез топене или метал стана част от живота им за кратко време. Металните свойства и тръжността позволяват на хората да го превръщат в оръжия, инструменти, орнаменти и други полезни предмети. Най-старият инструмент за обработка на метали е чук. Около 2500 преди n. л. Хората се научиха да хвърлят или изливат разтопен метал, за да образуват. След това, в неолитните метали като мед, сребро и злато, образувани в бижута и по-късно, по време на бронз бяха намерени редица талантливи занаятчии, които се занимаваха с производството на покриви, сребърни бижута или кладенци. Бронзовото време е период, когато хората започнаха да произвеждат бронзови скулптури и месинг с сплав. Друго съществено развитие в металообработващата индустрия е настъпило в желязо, когато желязото е било използвано за производство на различни полезни инструменти. Досега се наблюдава голям напредък в металообработващата индустрия, особено при производството на сплав и при използването на метали за промишлени цели. През 12-ти век фините бижута, произведени от сребро. Голдсмитите започнаха да организират гилдията поради голямо търсене на бижута. През 17-ти и 18-ти век качествените сребърни стоки и бижута също са били много търсени в Европа. В допълнение, в този период, Преколбива Америка започна да се занимава с доставки на едро с бижута със сребърни орнаменти. Металообработването включва работа с чук, теглене, дъбене и леене. Някои от декоративните процеси в металообработващата промишленост са релефни, увреждащи се, емола и др. Оформянето е набор от процеси, при които металът се затопля и форми. Горещи фитинг се лежи в метална деформация чрез хидравлични преси и чук. Има няколко вида леене, включително леене в пясък и черупки, инвестиции, центробежни, ротационни и налягане. Процесите на каретата сменят метала към геометрична форма, която води до бижу или орнамент. Фрезоването е друг начин за оформяне на среброто с фреза. Други процеси включват смилане, запояване, твърдо запояване, разтягане и етикетиране. Стопил промени бижута на работа. Последната стъпка в производството на сребърни бижута е машинно обработване или модификация. Производството на метал е широк термин, в който се включва индустрията, науката и металургията. Въпреки това, тя е и форма на изкуство и хоби за много хора, практика, която комбинира много култури, раси и цивилизации. Метални продукти, полезност и декоративни предмети са направени от различни метали, включително мед, желязо, сребро, бронз, олово, злато и месинг. Най-старите изкуствени статии са от камък, дърво, кости и глина. По-късно хората се научили да се възползват от металите от земята и ги обработват в теми. Резултатите от производството на метал са контейнери, ястия, корпуси и ритуални обекти, декоративни обекти, архитектурни орнаменти, лични орнаменти, статуи и оръжия. Общи процеси и техники Много от използваните технически процедури са същите като тези, използвани в древността. Например, първоначалното металообработване, известно, например, тен, релеф, позлатяване, кабелен рисун, емайл и скъпоценни камъни. Коване и леене Всички декоративни фитинги първоначално са произведени от чук. Няколко части от всеки продукт бяха оформени поотделно и след това бяха свързани с нишки или бяха притиснати върху твърдо ядро ​​(пояснението все още не е измислено). В допълнение, кованите медни плочи бяха оформени в песен и отделни парчета бяха комбинирани с медни нишки. Отличен пример за такава работа е египетската статуя на фараона Пепи в живота на живота в египетския музей в Кайро. Около 2500 преди n.l. Разработени са два стандартни метода на производство на метал. Метод на изгубен восък (леене с помощта на восъчна форма) е използван в Египет около 2500 преди N.L. По-късно, след като методът за кастинг във форми с нуклеи заменен примитивен и дълъг процес на занитане, чукът остава основен инструмент за произведение на благородни метали. Чук и удар са направени всичко, което може да се припише на асирийски, етруски и гръцки златни. Tiędi е изкуството на отглеждането на орнамент в облекчение от гумената страна. Дизайнът първо се изтегля на повърхността на метала и мотивите са ограничени от тракер, който прехвърля основните части на чертежа към задната част на плочите. След това дъската се повдига лицето надолу към асфалтния блок и частите, които трябва да бъдат повдигнати, се избиват в съобразени сфалт. След това плаката се отстранява и облекчава отново към лицето нагоре. В кованията продължава, този път дизайнът на фона е в асфалта. Поредицата от тези процеси на разбъркване и повторно вграждане, последвано от пресоване, достига до метала до крайния им вид. Има три основни вида инструменти - за погалване, за щамповане и екструзия, както и специализиран инструмент с вибрации или пружина, които се използват за постигане на иначе недостъпни зони. Орнаментът в релефа се произвежда и чрез механични средства. Един тънък гъвкав метален лист може да бъде компресиран във форми. Всички тези методи вече бяха известни в античността. Пробиване. Пробиването се извършва от чук и удари в метал. Тези удари са оформени, така че да са способни да постигнат някакъв ефект - или грабер (назъбен под повърхността на метала) или облекчение, че металната машина иска да създаде. Дизайнът се образува на повърхността и релефът може да бъде получен чрез писане на съседни региони, за да образуват фона. Такава разраснателна работа понякога създава облекчение, но във втория процес формата е отпечатана отзад. Подробна повърхностна обработка на релефа се постига чрез релеф; Този израз се прилага и за ретуширане и завършване на леене с ръчни марки. Гравиране. Гравиране означава рязане или рязане линия. Това се прави с режещ инструмент чрез натиск на ръката ви. Разделя материала при гравиране. Когато тръстта се натисне с налягане, този процес се нарича дърворезба. Разтоварване. Системата за декориране, известна като заповедта, е произхождаща от Ориента и често практикува сутрешните златари в Дамаск; От там стъбла. Поставя се златен тел (понякога сребърен или мед) на повърхността на желязо, стомана или бронз. Повърхността, върху която трябва да се образува моделът, е меко нарязан с остър инструмент. Златната нишка се забива в незначителни брази на зоната на рязане с чукове и здраво фиксирани. Niello е процес на разтоварване на гравирани декоративни сулфидни модели със сребърна или сулфидна смес. Първите автори, които са написали за подготовката на Niello и неговото приложение в сребро, са Ереклий и Теофил в 12-ти век и Бенвентолеолини през 16 век. Според тях, тя не се произвежда чрез свързване на сребро, мед и олово и последващо смесване на разтопена сплав със сяра. Черният продукт (смес от сребърни сулфиди, мед и олово) е прахообразно; и след гравиран метал, обикновено сребро, навлажнено с вкус (и), използван за поддържане на част от праха и металът е силно нагрят; Нило се топи и обхваща гравирани канали. Излишният нило се отстранява чрез надраскване, докато напълнените канали са видими и накрая повърхността се изкачва. Аматация Има два начина за прилагане на емайла до метал: камери, където дискета в Коув са пълни с емайл; и cloisonne, в която металните колани се нанасят върху металната повърхност, която образува клетки и след това се напълва с емайл. Позлация. Gilding е художествена декорация на дърво, метал, гипс, стъкло или други теми чрез покриване на злато в листа или прахообразна форма. Този израз се прилага и за използването на сребърни, паладий, алуминий и медни сплави. Най-старият от исторически народи имаше шедьовърки джини, които тестваха припокривания на тънък златен лист върху кралската мума втулки и древните мебели в Египет. Китайски контрол декорирана дървесина, керамика и текстил с красиви златни модели. Гърци злато не само дърво, зидария и мраморни скулптури, но също така се прилагат към златния амалгам, използвайки топлина, избутал живак и остави златното покритие на металната повърхност. От гръцки римляните приемат изкуството, благодарение на които техните храмове и дворци блестят от брилянтно позлатяване. Полагането на злато на тънки 0,25001 сантиметрови листа обикновено се извършват от ръчно, въпреки че машините се използват до известна степен. След рязане на стандартен квадрат от 9.84 сантиметра, билетите се вмъкват между листа от малки книги и са готови за използване на опустошение. Много вещества, при които обзавеждането на изкуството могат да бъдат и постигането на нови и прекрасни ефекти, могат да изискват специални корекции и приложения на неговите методи и материали. Всички видове позлатяване имат някои основни процедури. Например, субстратът, който трябва да бъде позлатен, трябва да бъде внимателно приготвен от основното покритие. Гладките цветове, лакове или запечатващи лепила се използват в зависимост от вида на шлицето. Корозионните метали могат да бъдат боядисани (и защитени) с основно покритие или оксидни оксидни оксид. Моделите могат също да бъдат поставени чрез натискане или леене, прахообразна креда или сух пигмент чрез перфорирана хартия, приготвена с пулпиране, прикрепени към гръбначните животни; Въртящото оформление ви позволява да постигнете най-сложните проекти. За да се създаде лепилна повърхност, върху която трябва да се държи златото, е необходимо да се приготви повърхността на позлатената повърхност. Използваният тип лепило зависи от вида на повърхността, която трябва да бъде позлатена и дали е необходимо за лепилото да виси бързо или бавно. Когато лепилото е достатъчно изсушено, може да се приложи златният лист или прах. Златният билет може да се приложи от книгата на повърхността на позлатения обект. Но обаче златното коляно държи книга здраво в лявата ръка с покрит златен билет и с плосък и остър инструмент, който приема златни резени. След това четката за камила внимателно се отнася за Golden билети за готова повърхност. Билетът за четки се дължи на статичното електричество, което приютът се създава от нежно с четката след лицето. За някои процеси на гмуркане се използва държач за подложка. Това е правоъгълно парче дърво, голямо приблизително 23 х 15 сантиметра, която е затегнато с фланел и покрити с третирана телешка кожа; Около единия край на пергаментния щит предпазва нежно писмо преди потока. Когато се завърши, зоната, покрита с листа, трябва да бъде потъркана с мек памучно хирургично качество. По този начин се постига висок гланц с позлатена повърхност. Разхлабени парчета злато може би от завършената работа, за да премахнете четка за камил. Златото злато може да на прах с триене през сито с нежна окото. Въпреки това, прахообразното злато също е скъпо, че често замества бронзовите прахове. Ако златният лист се използва за позлатяващи бомби и покриви на сгради, той се използва в лента. Довършителни процеси като полиране можете да намерите скулптура.