изграждане на комунални услуги и инфраструктура
Търсите доставчик на строително инженерство? Имаме 26 828 доставчици в тази категория. Изпратете запитване.
Първи стъпки
33 320 регистрирани професионалисти
90 132 решени проекти
4.8 от 5 средна оценка на нашите експерти
226 512 Приложения Инсталации
Всички услуги
Всички услуги
Имате ли нужда от услуга в областта на гражданското строителство? Wilio ще Ви помогне да намерите качествени експерти в проектирането и изпълнението на пътища за местно и специално предназначение, железопътни и въжени линии, газопроводи. Цената на транспортните комуникации обикновено зависи от обхвата на услугите. Вижте повече информация за услугите: консултации, внедрени промени в проекта, транспортни разходи, предоставени от един от нашите 26 828 професионалисти в дадена категория.
Вижте също:Цени
33 320 регистрирани професионалисти
90 132 решени проекти
4.8 от 5 средна оценка на нашите експерти
226 512 Приложения Инсталации
Отивам на
Отивам на
Полезна информацияКакво трябва да знаете
Инженерни сгради Сградата е строителна структура, изградена със строителни работи от строителни продукти, които са здраво свързани със земята. Твърдата комбинация със земята се разбира, че свързва твърдата основа, закрепването на структурата на купчините или други анкери или връзката на изграждането на мрежата или техническото оборудване на територията. Въпреки това, това са и сградите, построени под земята. Сгради, описани по-горе, разделени на две основни големи групи и сухопътни структури и инженерни сгради. Сградите са покрити сгради, включително подземни пространства. Това са строителни блокове, предназначени да предпазват хората, животни или неща. Те може да нямат стени, но трябва да имат покрив. Според целта на използването на строителството на земята, те са разделени на жилищни или нежилищни сгради. В следващия раздел няма да платим тази структурна група, но ще се съсредоточим върху втората голяма група сгради, по инженерни сгради. Инженерните сгради по отношение на законодателството се определят в групи според някои общи характеристики. Една от тези характеристики е, че съответната структурна група е определила условия в специфични нормативни актове, като например закон за пътното движение, закон за пистата, телекомуникациите, правото на минното дело и т.н. Първата група инженерни сгради са автомагистрали, пътища, пътеки, морскитефове или открит паркинг. Тук е изграждането на транспортни коридори на земната повърхност с факта, че те са допълнително разделени от интензивността на натоварването на трафика, според естествените възможности на площадката главно във връзка с опазването на околната среда. В тази група инженерни сгради е необходимо също така да се знае, че има дивизия за изграждане и управление на пътната мрежа сред националната магистрална компания, словашки пътно управление, по-високи териториални звена, градове и общини. Значението и неадекватността на пътната мрежа е силно влияние върху развитието на територията не само след икономическия обект. В изграждането на тези инженерни сгради винаги е обширна инвестиция, пейзаж на земя, относително дълго време за строителство, но и за непрекъсната намеса в комфорта на живота в района, поради което се използват различни допълнителни мерки, които често се използват главно за намаляване на въздействието на увеличеното шум, прах и осветление. Например, шумови стени или зелени мостове, които могат безопасно да преминават през честото магистрала и пътища безопасно. Изграждането на пътуване или магистрала е голяма намеса на територията и следователно трябва да бъде абсолютно нормално, че въпреки увеличените ресурси, всички неблагоприятни интервенции не само в живота на хората, но и в живото фауна и флора на територията. Втората група инженерни сгради са изграждане на железопътна и изграждане на въжета. Тези сгради са предизвикателство за териториалното планиране и процеса на оторизация и също са значително скъпи от гледна точка на изграждането на нови маршрути. Сегашното предизвикателство с многонационалното значение е необходимостта от изграждане на високоскоростни железопътни коридори. Тази област включва и изграждане и модернизация на трамвайни писти. За по-добро въображение на инженерните сгради от тази област ще дам някои референтни видове сгради, които са например железопътни превключватели, превключване на агрегати, структури на железопътни предприятия и горна, изграждане и ремонт на железопътни и железопътен преход. Въжените пътища, които включват тази група инженерни сгради, са плавно или циклична природа, където е натоварен или опънат елемент на въжето. За нас кабелните автомобили се използват в планинските курорти, но и в Братислава Колиба. Пистата е необходима за осигуряване на насочена линия. Това определя Kadiáľ ще бъде извадено от въжето, за да се движи. Според шофьора, ние знаем кабелните автомобили и непроменени. Въжето на носителя на окачването на кабела се провежда между двете станции и се поддържа от множествена поддръжка според релефа на територията. Превозните средства се суспендират върху поддържащото въже, чрез което материалът или хората от станцията на долината се транспортират до върха. Невизуалната кабелна писта са например заземен кабел, който се движи по протежение на пистата (напр. Кабелна кола на Hrebienok, въжена линия до Petřín в Прага). Най-разширеното разведено въже писта е добре познати ски лифтове в различни ски курорти. Третата група инженерни сгради са изграждане на пътища за излитане и кацане и принадлежащи превъртане. Той е подходяща сграда-технически модифицирани зони, където обектите и съоръженията са изградени с намаления, кацане, превъртане, защита и лечение на въздухоплавателни средства. Те са подходящо допълнени от интервали за механична работа по въздухоплавателно оборудване, бизнес и складови зони, но също така и за зоните за клирънс на пътници и товари. Системата на самолетопроизводството на превозвача може да бъде оформена от един или повече пътища за излитане и кацане. Системата на пистата засяга капацитета на съответното летище. Дължината на излитането и движението е определена гама от типове въздухоплавателни средства, които могат да се приземят на летището или от летището да излита. Системата Rolling Track засяга времето, през което равнината се движи между повърхността на напускане и зоната за излитане и кацане. Четвъртата група инженерни сгради включва мостове, свръхналяпки, тунели, обмен и подлези. Предмет на моста е част от комуникациите, които заменят нейното естествено тяло на място, което преодолява изкуственото или естественото препятствие за моста. По вид преодоляване можем да разделим мостовете върху мостове, чехли и педагоги. Мост Разбираме мостов обект, който е по-дълъг от два метра и използва за преобразуване на пътища, комуникации или строителни цели. Ако обектът на моста е по-кратък от два метра, ние го наричаме търговия. Печването се използва изключително от пешеходците или като комуникация с ревизия или обслужване в мостове. Все още давам една характеристика от много голям и подробен брой на мостовете, поне основното техническо съдържание на всички мостове, отколкото инженерни сгради. Тяхната задача е да прехвърлят собственото си тегло и статична или динамична тежест, която може да действа за всеки мост. Всеки мост за основно опростяване има: - Bridge Upper, който предава не само собственото им тегло, но и ефектите от така наречените. Случайни натоварвания на натоварването, с които е в пряк контакт в поддържащата структура. - Поддържащата структура прехвърля теглото и натоварването на горната сграда на моста. - долната структура предава натоварването от целия мост в основата. Петата група от инженерни сгради включват пристанища, канали за плуване, водно обработване, язовири и дига и напоителни и мелационни сгради. Този тип инженерни сгради включва изграждане на строителни работи, което е регулиране или влияние на хидроложките условия в природата, така че да няма случайна или систематична повреда на собственост, за да се осигури безопасно и ефективно в страната и да се създадат условия за задържане на вода на страната и по този начин по-ефективна употреба. Всички интервенции на такива инженерни сгради трябва да осигурят устойчиво развитие на територията, но също така и да се гарантира производството на енергия от възобновяеми природни ресурси. Най-известната такава част в Словакия е водопроводът на Габчиково. Шестата група инженерни сгради съдържа изграждане на отдалечен и местен газ, вода, електричество, комуникационни мрежи, мачти до тях, пречиствателни станции за отпадъчни води и трансформационни станции. Тази група трябва да се отбележи, че за допълнителни по-точни дестинации, такива инженерни сгради могат да бъдат разделени на отдалечени тръбопроводи, телекомуникационни и електрически разпределителни и местни тръбопроводи и кабелни разпределение. Основната разлика е в законодателните технически условия на строителство и получената сложност, независимо дали при планирането на сгради, но и в тяхното прилагане. Седмата група инженерни сгради са минни сгради и изграждане на минно оборудване. Изграждането на тези сгради е строго регламентирано. Техните въздействия, засягащи околната среда, са големи. Следователно тяхното разрешение е многостепенно и отнема време. Нашите най-важни забележителности включват Банска Stiavnica и Kremnica. Възможно е да се запознаете само с настоящите дейности в изграждането на минни сгради, но и с тяхната история в тематични музеи. Осмата група от инженерни сгради са изграждането на енергийно оборудване, газ и отпадъци. Бихме искали да покажем, че изграждането на енергийно оборудване в момента е насочено към повишаване на тяхната ефикасност, така че електричеството да се произвежда от излишната топлина и става въпрос за електрическа мрежа. Подобен принцип е и в единствените две изгаряне на отпадъци в Словакия (Братислава, Кошице), където топлината и електроенергията се произвеждат чрез изгаряне при условията и строг контрол и по този начин произтичащи от обезвреждане на отпадъци. Деветата група от инженерни сгради включва сгради за преработка и съхраняване на ядрени отпадъци. Това са много специфични сгради, чиято строителство се контролира и наблюдава не само от публични органи, но и на международни организации. Това е заради всякакви разстройства и катастрофите биха могли да имат последствията, които да надхвърлят границите на държавата. Целият жизнен цикъл на такава конструкция е внимателно наблюдаван и неспазването на елементарните мерки е санкционирано. Най-известната сграда, която попада в десетата група инженерни сгради - сгради на химическо оборудване и рафинерии е SlovNAft. Това не е много щастливо, поставено на ръба на столицата на Братислава, но това, което е по-лошо, така е рискът от нейното местоположение на границата на най-голямата ни язовир за питейна вода, на остров Rivet. Инженерните сгради включват и тежки сгради, които правят високи пещи, цилиндрични и леярни. Това е друга самостоятелна група инженерни сгради, които могат значително да повлияят на качеството на околната среда в целия по-широк регион. За въображението най-известната сграда от тази група е бягство-железни ирони в Кошице. Друга група инженерни сгради са открити спортни курсове, автомобилни, мотоциклети и велосипедни писти, голф игрища. В тази група са включени сгради, за да се осигурят активни нужди на населението. Чувствителното уреждане на тези сгради в природата е единствената възможност за устойчиво развитие. През последните години в Словакия, сгради, които можем да видим и в чужбина, искам да кажа, например, автомобилни състезателни писта, словя в ореховата отвара или редица голф игрища в Словакия. Не на последно място, има група инженерни сгради, провеждани в изграждането на развлечения и почивка, зоологически и ботанически градини. През последните години броят на развлекателните паркове се фокусира върху използването на термални извори, така наречените аквапаркове бяха значително увеличени. Чрез увеличаване на тяхното качество и наличност възможността за развлекателна употреба е осигурена от широка група от населението. Напротив, зоологическите и ботаническите градини се фокусират върху модернизацията и ефективността на използването на определената земя, тъй като възможността за получаване на друга земя предотвратява по-голямо развитие на тази област. Последната група инженерни сгради са депа за отпадъци и други инженерни сгради, които не са включени в предишните групи. Тук ще докосваме сградите за съхранение на отпадъци, което все още е най-раздразнителен начин за записване с увеличаване на образуването на отпадъци. Усилията за разделяне на отпадъците и по този начин сортирането на нейната част за повторна употреба все още е недостатъчна. Съхранението на отпадъци вече не е от средносрочното пътуване и затова е необходимо значително да се намали нейното количество и в същото време да модернизира технологията за нейното изгаряне и други енергийни цели.
отивам на