Услуги
Ценови листи
Как работи
Доbrе дошли в Уилио! Преглеждате Wilio като нерегистриран клиент
Превключете на професионалист
Навигация
Услуги
Ценова листа
За приложението
Изтеглете приложението
Как работи
Как можем да се подоbrим
Свържете се с нас
За Уилио
Впиши се
Доbrе дошли в Уилио! Преглеждате Wilio като нерегистриран клиент
Превключете на професионалист
Навигация
Услуги
Ценова листа
За приложението
Изтеглете приложението
Как работи
Как можем да се подоbrим
Свържете се с нас
За Уилио
Впиши се

it услуги

Търсите специалист по компютърни и ИТ услуги? Имаме 8 233 доставчици в тази категория. Изпратете запитване.

Първи стъпки
32 534 регистрирани професионалисти
86 990 решени проекти
4.8 от 5 средна оценка на нашите експерти
226 512 Приложения Инсталации
it услуги

Имате ли нужда от компютър и сервиз? Wilio ще ви помогне да намерите качествени експерти в създаването и дизайна на уебсайтове, приложения и разработка на софтуер. Цената за управление на мрежи и компютри обикновено зависи от обхвата на услугите. Вижте повече информация за услугите: администриране, включване на допълнителни коментари, консултации, предоставени от един от нашите 8 233 специалисти в дадена категория.

Вижте също:Цени
32 534 регистрирани професионалисти
86 990 решени проекти
4.8 от 5 средна оценка на нашите експерти
226 512 Приложения Инсталации
Полезна информацияКакво трябва да знаете

Често задавани въпроси Подобни въпроси често са сходни в нея. Затова сме събрали списък с често задавани въпроси и техните решения, които да ви помогнат с компютрите ви. Ако кликнете отляво, ще намерите най-често срещаните въпроси от него. Кои са най-честите въпроси за вашия компютър? Компютърът ми не иска да включва какво да прави? Първо и преди това проверете захранващия кабел и се уверете, че е свързан към електрическия щепсел. Също така, когато използвате удължителния кабел, уверете се, че е свързан в щепсела и превключвателят на удължителния кабел е включен. Някои удължителни кабели имат вграден прекъсвач - червен или черен бутон, разположен до превключвателя. Натиснете прекъсвача, за да нулирате разширението, което може да реши проблема ви. Какво да правите, ако компютърът ми спре да работи? Има няколко опции Защо компютърът ви е спрял да работи и "замразени". Вероятно няма да можете да посъветвате с това. Компютърните програми вече са на такова ниво, че използването на основни програми често изисква техните потребители. Ако спрете да отговаряте на клавиатурата на компютъра, най-доброто решение е да се опитате да рестартирате компютъра. Какво да правите, ако Hardisk не работи? Както и при много други проблеми с компютър, първата стъпка, която трябва да опитате е да рестартирате компютъра си. Рестартирайте, че идвате, дали Hardisk е наистина повреден. Ако грешката е в нея, вашият компютър най-вероятно ще не успее да се рестартира правилно. В този случай, се свържете с професионалната услуга, експертите ще решават проблем за вас. Моят монитор има черен екран какво да правя? Проверете дали мониторът е наистина включен. Ако няма светлина (зелено или оранжево) на вашия компютър, опитайте да натиснете бутона на включване и изчакайте, докато не бъде осветена. Ако компютърът ви е включен, екранът блести, но сте се отдалечили от него и след връщането на екрана е черно, това означава, че компютърът е в режим на заспиване. "Събуждате се", като натиснете мишката или клавиша на клавиатурата. В същото време се уверете, че мониторът е правилно свързан към гърба на компютъра. Какво да направите, ако изображението на монитора е замъглено или изместено? Ако кабелът е лошо ангажиран или повреден от резултата, може да бъде замъглено изображение на монитора. Изключете видеокабела от задната част на компютъра и проверете дали краищата му не се огъват, изгарят или счупват. Ако всичко е наред, поставете кабела отново в монитора. Ако кабелът не е зададен в правилната позиция, вертикалните или хоризонталните линии могат да се показват бързо или бавно на монитора. Екранът на монитора изглежда, че ще се търкаля. Изкривеното изображение на монитора може също да причини силни електромагнитни честоти, които причиняват смущения на изображението. Затова се уверете, че няма говорители, вентилатори или други устройства, които имат смущаващо магнитно поле. Какво да направите, ако на монитора се появи съобщение "без сигнал"? Уверете се, че мониторът е правилно свързан в задната част, както и в задната част на кутията на компютъра. Ако смятате, че мониторът е свързан правилно, уверете се, че една от кабелите не е била освободена. Изключете всички кабели от гърба на монитора, който можете. Всеки кабел освен данните трябва просто да изключите. След това изключете кабела за данни от гърба на кутията на компютъра и го свържете отново. Уверете се, че е свързан здраво към компютъра. Повечето компютърни кутии имат на гърба на така наречените. Винтове, които могат да бъдат вмъкнати съединители и впоследствие ги закрепете с винтове. Какво да правите, ако черните граници се появят на екрана на монитора? Екранът на монитора ще спре автоматично да се приспособи към правилната ви резолюция, ако наскоро сте го променили. Можете да регулирате разделителната способност на екрана, за да я редактирате в първоначалната му настройка или да коригирате размера му ръчно. Настройките за ръчни монитори варират в зависимост от отделни компютри. Можете ръчно да регулирате височината на ширината и изображението на монитора. Начинът, по който го редактирате в ръководството за информация за монитора. Защо компютърната мишка ми лети моя? Потребителската оптична механична мишка (най-често срещана компютърна мишка за настолни компютри) вероятно вече се е случила ситуацията, в която мишката хаотично се движеше около екрана. Това се нарича така наречено. Летящото мишка на екрана най-често се причинява от замърсяването му. Ако сте почистили мишката, но проблемите продължават с това означава, че е очевидно повредено. Ако наистина го намерите, ако свържете мишката към друго устройство. Ако мишката лети свързаната дори след свързване към друг компютър, препоръчваме да го замените. Какво правим, ако колелото на мишката не е неправилно? Ако използвате всяка версия на Microsoft Windows и колелото не работи правилно, опитайте се да отворите папката Свойства на мишката в настройките. Намерете папката след отваряне на контролния панел, щракнете двукратно върху иконата на мишката. Как да почистите клавиатурата? Бутоните се обхващат само на клавиатурата. Така, ако трябва да почистите клавиатурата, е достатъчно да ги извадите с нож или друг тънък тънък предмет. Можете ясно да почистите клавиатурата и отделните ключове при изхвърляне. Въпреки това, не забравяйте къде са отделните ключове! Как да стартирам авариен режим на вашия компютър? За да стартирате аварийния режим на Windows 7 или Windows, натиснете F8, когато стартирате компютъра си. Това ще ви отведе до менюто Advanced Windows Options. Използвайте стрелката на клавиатурата, за да отидете в авариен режим и да потвърдите с ENTER. Не мога да изтрия файл, защото той използва Windows? Затворете всички стартирани програми на вашия компютър и опитайте да изтриете файла. Ако срещнете същия проблем, дори след като всички програми за изпълнение са затворени, превъртете до безопасен режим и изтрийте файлове. Как да актуализирам компютъра ви в Microsoft Windows? Ако използвате Microsoft Windows 7, Windows 10 или по-нова версия на системата, имате разрешение за актуализиране на Microsoft Windows (в някои случаи и актуализирате компютърния материал за компютри), като използвате най-новите драйвери на официалния сайт на Microsoft. Планините са компютри, настроени да актуализират автоматично, като внезапно достъпна версия на системата. Защита ли е да изключите компютъра си с Windows? Ако няма проблеми при използването на компютъра, потребителите не трябва да изключват или рестартират компютъра чрез бутона за захранване, ако Windows все още работи. Microsoft включва функцията за изключване във вашата система поради цялата необходима стъпка за сигурно изключване на компютъра. Версиите на Microsoft Windows Проверете функцията на компютъра и го изключите. Как мога да възстановя файловете в папката кошница? Отворете папката кошница, разположена на работния плот, използвайки двойно кликване. Всички изтрити файлове се показват в папката. Маркирайте файловете в кошницата, която искате да възстановите. Кликнете с десния бутон, за да изберете Възстановяване. Какво да правя, ако не мога да изпратя или получавам имейл съобщения? Проверете дали компютърът е свързан с интернет и не се случва поради лоша връзка. Свържете се с доставчика на интернет услуги или администратор на WiFi мрежа. Защо не мога да приема електронна поща с прикачени файлове? Ако вашата електронна поща е претъпкана с получени съобщения или имате ограничено, само няколко мегабайта за съхранение, няма да можете да приемате имейл съобщения с прикачени файлове. Ако не получавате съобщения с прикачени файлове, подателите ще бъдат информирани за проблем с претъпкана електронна поща или превишен размер на файла. Тъй като компютърните вируси най-често се разширяват, като получават по електронна поща, много доставчици на програма за електронна поща са защитени от получаването на определени комплекти файлове преди получаването и разширяването на вирусите. Например, Microsoft Outlook защитава потребителите, като блокира някои видове файлове с прикачени файлове. Разрешени ли са пропуските при въвеждане на имейл адреси? Както при интернет URL адресите, пропуските не се въвеждат в имейл адреси. Въпреки това, имената на електронните адреси могат да бъдат разделени с точки. Например, собственикът на имейл адреса с името Джон Смит може да има създадена сметка - [email protected] или John.s. @ Pridlad.com. Забележка, няма пропуски от името на нито една от сметките. Какво правим, ако принтерът ми избутва размазана? Ако използвате неподходящия тип хартия, може да се случи, че отпечатаните страници ще бъдат замъглени, неравномерно отпечатани, с крив текст или наказване на цвят по краищата на хартията. Вашият принтер може да бута и заради отпечатаната глава. Всеки съвременен принтер има свои уроци за почистване на печатащи глави, автоматична тест или диагностика на печат, която може да се извърши, за да контролира чистотата на печатницата в принтера или други устройства, използвани за печат. Как да поправя заседнала хартия в принтера? Изключете принтера. Проверете тавата, поставянето, към което е налице печатащата хартия. Ако залепната хартия е видима, изтрийте я ръчно. Изберете цялата хартия, която може да бъде залепена в принтера от тавата. Ако не можете да премахнете хартията, като извадите, отворете принтера за достъп до касети с мастило или принтери и извадете хартията от тук. След премахване на веригата, принтерът може да се включи отново. Как ще инсталирам принтера Ако загубих инсталационния диск? Ако инсталирате принтера, без инсталационен диск, не е за щастие такъв проблем, както може да се появи първоначално. Не е нужно да чакате с инсталацията, докато новият диск ще ви изпрати нов диск. Всеки производител на принтер и хардуер в момента осигурява достъп до вашата софтуерна програма и драйвера, които са част от техните изтегляния на продукти. Какво да правя, ако не мога да се свържа с мрежата? Уверете се, че захранващият кабел е свързан правилно към гърба на компютъра. В допълнение, уверете се, че светодиодите са правилно осветени, когато проверявате правилната мрежова кабелна връзка. Мрежовите карти с LED LED обикновено означават, че картата е свързана и получава сигнал. Мигането на зелена светлина обикновено означава получаване или изпращане на данни. Как мога да намеря моето мрежово устройство? Отворете Microsoft Explorer. В Explorer щракнете върху менюто Инструменти и след това, за да намерите мрежово устройство. Като опция за търсене, въведете мрежов елемент или мрежов компютър. Ако името на устройството ви е напр. "Надежда", въведете "надежда", за да търсите този компютър. За да търсите папка на вашия компютър, като MP3 папка, въведете "надежда MP3". За да се свържете с компютър или мрежово устройство, ще трябва да въведете потребителско име или данни за вход. Как да намеря името на устройството си? Щракнете с десния бутон върху моя компютър и след това щракнете върху Свойства. В свойствата кликнете върху раздела за име на компютър. След като отворите тази папка, ще покажете името на устройството и нейната спецификация. Кликнете върху Преименуване на този компютър, за да промените името или спецификацията на устройството. Какво е компютърният вирус? Компютърният вирус е софтуерна програма, която е създадена, за да предизвика вашия компютър, да обхваща своите програми и да унищожи потребителските данни. Разработчиците на софтуер са разработили антивирусни програми, които ви помагат да ги защитят от вирусното предизвикателство. Трябва да е наясно, че много компютри нямат вградени антивирусни програми и обратно, в някои компютри, антивирусните програми са предварително инсталирани, но тяхната валидност ще изтече след 90 дни. Инсталиран ли е Windows Antivirus програма? Всички Windows - Windows 7 и Windows 10 включват предварително инсталирана антивирусна програма. Може ли вирусът да повреди компютъра хардуер? Не. Компютърните вируси се основават на софтуерния код, чиято основна цел е да разпространявате вируса в компютърни файлове и други компютри. Предизвиква изтриването на файлове и проблеми с данните. Ако имате проблем с хардуерно устройство, като например принтер, графична карта, аудио карта и т.н., проблемът не причинява компютърна вируса. Ще премахна ли компютърен вирус, ако форматираме или изтриваме Hardisk? Ако компютърът е нападнал вирус, форматиране или изтриване на твърдия диск и го рестартирайте почти винаги изчистете всеки вид вирус. Не забравяйте обаче, че архивните файлове също могат да съдържат вирус, както и други носители и единици, свързани към компютъра. Ако компютърът ви е свързан с друг компютър, чиято мрежа е затворена, или вирусът се записва на компютър с различен тип софтуер от това. Компютърът може да бъде атакуван отново с вирус. Същото се отнася и ако компютърът не е достатъчно защитен. Как да премахна данните за търсене в интернет? Отворете браузъра и щракнете върху иконата на инструмента (също се показва като малко зъбно колело в горната лява година). Впоследствие отидете в бойната кутия и изберете История на сърфирането. Това ще изтрие данните за търсене в браузъра ви. Ако използвате Google Chrome, преминете към следващите инструменти и изберете Изтриване на данни за гледане. Потребителите на Firefox могат да отидат в историята и да изберат да изтрият скорошната история.